FANDOM

Dekorasjonene i Hay Day har ikke noe annet formål enn å være dekorative elementer. Dekorasjoner kan kjøpes i butikken ved å trykke på blomst-ikonet nederst i menyen. De blir første gang låst opp på nivå 8.

Bruke dekorasjonerRediger

Kjøpe dekorasjonerRediger

For å kjøpe en dekorasjon åpner man dekorasjonskategorien (blomst-ikonet) i butikken og velger den dekorasjonen man har lyst til å kjøpe. Hvis en dekorasjon har blitt vunnet gjennom lykkehjulet står det "LAGRET: (antall elementer)" under beskrivelsen av dekorasjonen. Bare dra og slipp på et område der det ikke er noe for å kjøpe dekorasjonen, men man bør være forsiktig, fordi det kommer ikke en bekreftelse på om man vil kjøpe dekorasjonen eller ikke.

Samspill med eksisterende dekorasjonerRediger

Som med de fleste bygninger, dyreinnhegninger og bevegelige elementer kan dekorasjoner også flyttes, lagres, selges og/eller roteres ved å holde en finger over elementet. Det er vanligvis tre ting man kan gjøre med en dekorasjon: rotere den med det øverste ikonet, forkaste den ved hjelp av søppelbøtten og lagre den ved å trykke på pappeske-ikonet. Hvis du lagrer en dekorasjon kommer den i butikken, og flere elementer av denne dekorasjonen kan ikke kjøpes mens den er lagret der. Lagrede dekorasjoner vil ikke komme i låven. Merk at "forkaste" ikke betyr at man får tilbake pengene sine.

DekorasjonerRediger

Permanente dekorasjoner - Høytidsdekorasjoner - Andre dekorasjoner

NotaterRediger

VennerKnapp.png AvlingerKnapp.png ProdukterKnapp.png DyrKnapp.png ProduksjonKnapp.png FiskingKnapp.png DekorasjonerKnapp.png ValutaKnapp.png
Venner Avlinger Produkter Dyr Produksjon Fisking Dekorasjoner Valuta

Tilfeldig wiki