FANDOM

I Hay Day kan de bli funnet tre former for valuta: diamanter, mynter og kuponger. Disse valutaene kan bli brukt for å kjøpe nær sagt alt i spillet.

Å tjene penger (spesielt diamanter) i Hay Day kreves kunnskap, ferdigheter, forberedelse og litt flaks. Mynter kan bli tjent ved å selge avlinger, produkter, selging til besøkende kunder, fullføre bilbestillinger, vinne på lykkehjulet, finne dem i forundringsbokser og selge til andre spillere gjennom landhandelen.

MynterRediger

Hovedartikkel: Mynt

Mynter er hovedvalutaen i Hay Day. Mynter kan bli brukt til å kjøpe produksjonsbygninger, produserende dyr, og blir brukt i landhandelen av andre spillere. Mynter kan blir tjent ved å selge fra landhandelen din, selge ting til de besøkende kundene dine, finne dem i forundringsbokser eller tjene dem fra bilbestillinger.

DiamanterRediger

Hovedartikkel: Diamant

På starten av spillet, får spilleren 30 gratis diamanter. Diamanter kan bli tjent ved å fullføre prestasjoner i spillet og det kan bli funnet i forundringsbokser. Spillere kan også kjøpe diamanter som en in-app betaling. Diamanter kan bli brukt til å korte ned tiden på produksjon og for å fullføre manglende ting i bestillinger. diamanter kan bli kjøpt for virkelige penger, og det kan noen ganger bli funnet i lykkehjulet, som belønning for når man kommer opp i nivå, og som ressurser fra gruven. Diamanter kan bli brukt over alt for å korte ned krav på tid og annen valuta, men det er vanskelig å få nok diamanter sånn at man kan spille på den måten (med mindre man betaler med virkelige penger) og snarveiene er dyre. Man kan finne 5 diamanter i forundringsbokser.

KupongerRediger

Hovedartikkel: Kupong

Kuponger åpnes opp på nivå 20. Man kan få det ved å fullføre båtbestillinger og ved å fullføre bilbestillinger med barrer, og du kan også få det fra forundringsbokser. Kuponger blir brukt til å kjøpe spesielle ting, inkludert dyr og dekorasjoner. Det finnes fire forskjellige farger på kupongene: grønn, blå, lilla og gull.

VennerKnapp AvlingerKnapp ProdukterKnapp DyrKnapp ProduksjonKnapp FiskingKnapp DekorasjonerKnapp ValutaKnapp
Venner Avlinger Produkter Dyr Produksjon Fisking Dekorasjoner Valuta

Tilfeldig wiki